

Volkswagen T3 camión caja abierta < 3.5t en venta por subasta















































































































































































≈ 2.356 US$
Si decide comprar maquinaria a un precio inferior, póngase en contacto con el verdadero vendedor. Recopile toda la información que le sea posible sobre el propietario de la maquinaria. Una forma de engaño es presentarse como empresa. En caso de sospecha, infórmenos mediante el formulario de comentarios y sugerencias para que lo comprobemos.
Antes de confirmar una compra, revise detenidamente varias ofertas de venta para ver cuál es el precio medio del equipo elegido. Si el precio de la oferta que le interesa es mucho menor que el de ofertas similares, piénselo dos veces. Una diferencia de precio significativa puede conllevar a defectos ocultos o a un intento de fraude por parte del vendedor.
No compre productos cuyo precio diste mucho del precio medio de equipos similares.
No acepte compromisos dudosos o mercancías con prepago. Si no lo tiene claro, no dude en solicitar aclaraciones, pida fotos adicionales y documentos del equipo, compruebe la autenticidad de los mismos y pregunte todo lo necesario.
Esta es la forma más habitual de fraude. Ciertos vendedores pueden requerir una cantidad del pago por adelantado en concepto de «reserva» de su compra. Así, los estafadores perciben grandes cantidades de dinero y después desaparecen sin dejar huella.
- Transferencia de prepago a la tarjeta
- No realice un pago por adelantado sin documentación que confirme el proceso de transferencia de dinero, si durante la comunicación con el vendedor ha surgido alguna duda.
- Transferencia a una cuenta «fiduciaria»
- Dicha solicitud debe alarmarle, ya que en la mayoría de los casos se trata de fraudes.
- Transferencia a una cuenta de una empresa con un nombre similar
- Tenga cuidado, ya que los estafadores pueden ocultarse tras la identidad de empresas reconocidas, realizando modificaciones mínimas en su nombre. No transfiera dinero si tiene dudas sobre el nombre de la empresa.
- Sustitución de sus propios datos en la factura de una empresa real
- Antes de realizar una transferencia, asegúrese de que los datos especificados sean correctos y que aludan a la empresa en cuestión.
Contactos del vendedor
























Deze T3 es un modelo "Enka". Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Fotos de Zie VOORBEELD. (¡La parte superior de la caravana es niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam “Enka”-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Camper top is niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Fuel types: Diesel
Bodytype: Pick-up
Mileage during intake: 244503 km
De T3 is een bestelwagen die werd geproduceerd van 1979 tot 1992 door Volkswagen. Het is de derde generatie van de Transporter-serie en wordt gekarakteriseerd door zijn vierkante ontwerp en achterin geplaatste motor. Verkrijgbaar in verschillende configuraties
waaronder personenwagens
bestelwagens en campers
stond de T3 bekend om zijn praktisch
ruim interieur en algemene betrouwbaarheid
Deze T3 is een zeldzaam “Enka”-model. Enka staat voor Einzelkabine
wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top
zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten
Zie VOORBEELD foto's. (Camper top is niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig
evenals een nieuwe tapijtset
Omdat dit een latere productie van de T3 is
heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's
zoals
stuurbekrachtiging
de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Das Deze T3 ist ein "Enka"-Modell. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Camper top is niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam "Enka"-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Asuntoauton yläosa on niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam « Enka »-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits « enkele cabine » betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto’s. (Le toit du camping-car est niet aanwezig !)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals ; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort !
Deze T3 is een zeldzaam "Enka"-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Foto di Zie VOORBEELD. (Il top del camper è niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam "Enka"-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Camper top is niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam "Enka"-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Dach kampera jest niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 este un model "Enka". Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto. (Camper top este niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 är en zeldzaam "Enka"-modell. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Husbilens topp är niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!