Volvo FH 460 ADR EX/II, EX/III, FL and AT. I-Parc Cool Smart tacho TÜV cabeza tractora




























≈ US$ 36.400
Si decide comprar maquinaria a un precio inferior, póngase en contacto con el verdadero vendedor. Recopile toda la información que le sea posible sobre el propietario de la maquinaria. Una forma de engaño es presentarse como empresa. En caso de sospecha, infórmenos mediante el formulario de comentarios y sugerencias para que lo comprobemos.
Antes de confirmar una compra, revise detenidamente varias ofertas de venta para ver cuál es el precio medio del equipo elegido. Si el precio de la oferta que le interesa es mucho menor que el de ofertas similares, piénselo dos veces. Una diferencia de precio significativa puede conllevar a defectos ocultos o a un intento de fraude por parte del vendedor.
No compre productos cuyo precio diste mucho del precio medio de equipos similares.
No acepte compromisos dudosos o mercancías con prepago. Si no lo tiene claro, no dude en solicitar aclaraciones, pida fotos adicionales y documentos del equipo, compruebe la autenticidad de los mismos y pregunte todo lo necesario.
Esta es la forma más habitual de fraude. Ciertos vendedores pueden requerir una cantidad del pago por adelantado en concepto de «reserva» de su compra. Así, los estafadores perciben grandes cantidades de dinero y después desaparecen sin dejar huella.
- Transferencia de prepago a la tarjeta
- No realice un pago por adelantado sin documentación que confirme el proceso de transferencia de dinero, si durante la comunicación con el vendedor ha surgido alguna duda.
- Transferencia a una cuenta «fiduciaria»
- Dicha solicitud debe alarmarle, ya que en la mayoría de los casos se trata de fraudes.
- Transferencia a una cuenta de una empresa con un nombre similar
- Tenga cuidado, ya que los estafadores pueden ocultarse tras la identidad de empresas reconocidas, realizando modificaciones mínimas en su nombre. No transfiera dinero si tiene dudas sobre el nombre de la empresa.
- Sustitución de sus propios datos en la factura de una empresa real
- Antes de realizar una transferencia, asegúrese de que los datos especificados sean correctos y que aludan a la empresa en cuestión.
Contactos del vendedor




















- Auxiliary airconditioning
- Climate control
- Converter
- Differential Lock
- Differential lock
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Sleeper cab
- Truck from the Netherlands
- Vehicle heater
= Remarks =
ADR classification EX/II, EX/III, FL and AT.
I-ParkCool / night airconditioning
Smart tacho
Apk/TÜV till 2-2026
Double diesel tanks
Alcoa wheels
VEB+ engine break
PTO Preparation
Very good tires
Converter
Differential lock
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
General information
Bodywork: Hazardous materials
Registration number: 34-BKJ-5
Technical information
Transmission: I-Shift, Automatic
Front axle: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Tyre size: 295/80 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%; Suspension: air suspension
Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Bloqueo centralizado a distancia
- Bloqueo de diferencial
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Sistema fija de aire acondicionado
- Transformador
= Más información =
Información general
Carrocería: Sustancias peligrosas
Matrícula: 34-BKJ-5
Información técnica
Transmisión: I-Shift, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/80 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%; Suspensión: suspensión neumática
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Дистанционно централно заключване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Конвертор
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Стационарна климатизация
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Diferenciál s brzdou
- Měnič
- Ovládání klimatizace
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
= Další informace =
Nástavba: Nebezpečný materiál
Převodovka: I-Shift, Automatické
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/65 22,5; Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%; Zavěšení: parabolické zavěšení
Zadní náprava: Velikost pneumatiky: 295/80 22,5; Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%; Zavěšení: vzduchové odpružení
MOT: zkontrolováno do feb. 2026
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Registrační číslo: 34-BKJ-5
- Bremskraftverstärker
- Differentialsperre
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Klimaautomatik
- Niederländische LKW
- Schlafkabine
- Sperrdifferential
- Standheizung
- Stand klimaanlage
- Umformer
= Anmerkungen =
ADR Klasse EX/II, EX/III, FL und AT.
I-ParkCool / Standklimaanlage
Smart Tacho
Apk/TÜV bis 2-2026
Doppelte Kraftstofftanks
Alcoa Felgen
Sehr gute Reifen
VEB+ Motorbremse
PTO-Vorbereitung
Konverter
Sperrdifferential
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Gefährliche Stoffe
Kennzeichen: 34-BKJ-5
Technische Informationen
Getriebe: I-Shift, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Refenmaß: 295/80 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%; Federung: Luftfederung
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Fjernlåsning
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Omformer
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Styret spærredifferentiale
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Farlige materialer
Registreringsnummer: 34-BKJ-5
Tekniske specifikationer
Transmission: I-Shift, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/80 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%; Affjedring: luftaffjedring
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κλείδωμα διαφορικού
- Μετατροπέας
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Etäkeskuslukitus
- Ilmastointi
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Muunnin
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tasauspyörästön lukko
- Blocage de différentiel
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Frein moteur renforcé
- Transformateur
- Verrouillage centralisé à distance
- État clim
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Substances dangereuses
Numéro d'immatriculation: 34-BKJ-5
Informations techniques
Transmission: I-Shift, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%; Suspension: suspension pneumatique
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Pretvarač
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Upravljanje klimatizacijom
- Differenciálzár
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Távirányításos központi zár
- Álló helyzetű légkondicionálás
- Átalakító
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Veszélyes áru
Rendszám: 34-BKJ-5
Műszaki információk
Sebességváltó: I-Shift, Automatikus
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65 22,5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 295/80 22,5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%; Felfüggesztés: légrugózás
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg feb. 2026
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Thijs Kentie vagy Thijs Kentie-vel
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Bloccaggio del differenziale
- Convertitore
- Differenziale a slittamento controllato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Sostanze pericolose
Trasmissione: I-Shift, Automatico
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/65 22,5; Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%; Sospensione: sospensione parabolica
Asse posteriore: Dimensioni del pneumatico: 295/80 22,5; Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%; Sospensione: sospensione pneumatica
MOT: ispezionato fino a feb 2026
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Numero di immatricolazione: 34-BKJ-5
- Automatische airconditioning
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Differentieelblokkering
- Nederlandse truck
- Omvormer
- Slaapcabine
- Sperdifferentieel
- Standairconditioning
- Standkachel
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
ADR klasse EX/II, EX/III, FL en AT.
I-Park Cool / standairconditioning
Smart tacho
Apk 2026
Dubbele brandstoftanks
Alcoa velgen
VEB+ motorrem
PTO Voorbereiding
Omvormer
Zeer goede banden
Sperdifferentieel
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Gevaarlijke stoffen
Kenteken: 34-BKJ-5
Technische informatie
Transmissie: I-Shift, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%; Vering: paraboolvering
Achteras: Bandenmaat: 295/80 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%; Vering: luchtvering
Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Omformer
- Stasjonært klimaanlegg
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Blokada mechanizmu różnicowego
- HVAC
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Przetwornik
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Substancje niebezpieczne
Numer rejestracyjny: 34-BKJ-5
Informacje techniczne
Pędnia: I-Shift, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Aquecedor
- Ar condicionado fixo
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Conversor
- Diferencial de deslizamento controlado
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Substâncias perigosas
Número de registo: 34-BKJ-5
Informações técnicas
Transmissão: I-Shift, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/80 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%; Suspensão: suspensão pneumática
Manutenção
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Convertizor
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor heavy-duty
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Преобразователь
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Стационарная система кондиционирования воздуха
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Опасный груз
Регистрационный номер: 34-BKJ-5
Техническая информация
Трансмиссия: I-Shift, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Размер шин: 295/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%; Подвеска: пневматическая подвеска
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kabína na spanie
- Konvertor
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Stacionárna klimatizácia
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Nebezpečné materiály
Prevodovka: I-Shift, Automatické
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/65 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%; Zavesenie: parabolické zavesenie
Zadná náprava: Veľkosť pneumatiky: 295/80 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%; Zavesenie: vzduchové odpruženie
MOT: skontrolované do feb. 2026
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Registračné číslo: 34-BKJ-5
- Centralt fjärrlås
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Omvandlare
- Sovhytt
- Stationär luftkonditionering
- Styrd differentialbroms
- Värmare
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Riskfyllda material
Registreringsnummer: 34-BKJ-5
Teknisk information
Transmission: I-Shift, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Däckets storlek: 295/80 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%; Fjädring: luftfjädring
Underhåll
MOT: besiktigat till feb. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Diferansiyel kilidi
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Konvertör
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Uzaktan merkezi kilitleme